در این مقاله از مجموعه مقالات آموزش بازاریابی محتوا که بخشی از بازاریابی اینترنتی است می خواهیم 4 مرحله اصلی بررسی محتوا در تولید محتوای سایت را بررسی کنیم.در مقالا ت قبلی با بازاریابی محتوا آشنا شدیم و تفاوت بین استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا را بررسی کردیم .در تولید محتوا ی سایت محتوا با 4 مرحله اصلی زیر انجام می شود.
در هر کسب و کار موفقی صد در صد رقیب وجو دارد و شاید مضحک باشد ولی این رقبا انها را به موفقیت رسانده. رقبای باعث می شوند شما بهترین کیفیت را به مخاطبانتان ارائه دهید و موفق شوید.
هر کسب و کاری هم برای بقاء در حوزه کاریش باید با رقبای خود رقابت کند. قبلا در مقاله اهمیت بررسی رقبا در کسب و کار اینترنتی به یک سری از نکات مهم در بررسی رقبا اشاره کردم. ولی در این مقاله سعی دارم نگاهی متفاوت تر به این قضیه داشته باشم.
اگر قصد دارید همیشه یک قدم جلوتر از رقبای خود باشید و کسب و کار اینترنتی موفقی داشته باشید تا انتهای این مقاله همراه من باشید.
تبلیغات از طریق افراد معروف و سرشناس امروزه یکی از بهترین راه های تبلیغاتی محسوب می شود. بیشتر برندهایی که دوست دارند به سرعت خدمات خود را به افراد زیادی معرفی کنند از این روش ها استفاده می کنند. تبلیغاتی هم که از این طریق در ویدئوهای آپارات مشاهده می کنید بسیار زیاد شده است. به طوری که هر برنامه پر بازدید در آپارات از این راه کسب درآمد می کند.در این مقاله نیز قصد دارم به تبلیغاتی از این شکل که در آپارات بسیار زیاد شده است مروری داشته باشم. در این مقاله چند نمونه از تبلیغاتی که از طریق افراد سرشناس انجام شده است را بررسی می کنم.
در این مقاله می خواهیم اهمیت بازاریابی آنلاین با شبکه های اجتماعی در کسب و کار یا بازاریابی آنلاین شبکه های اجتماعی را در راستای افزایش فروش اینترنتی برای کسب و کار های اینترنتی مورد بررسی قرار دهیم.در کسب و کار های اینترنتی روش های مختلفی برای بازاریابی آنلاین یا بازاریابی اینترنتی وجود دارد .
یکی از این روش ها بازاریابی آنلاین شبکه های اجتماعی است که اصطلاحا به آن بازاریابی اینترنتی شبکه های اجتماعی نیز گفته می شود که اگر بصورت درست برنامه بازاریابی آنلاین شبکه های اجتماعی را پیاده کنید باعث افزایش فروش اینترنتی و تبدیل مشتریان احتمالی به مشتریان بالقوه می شود.
بسیاری از افراد دوست دارند در محیط اینترنت فضایی برای خود یا کسب و کار خود ایجاد کنند، حتما شما هم یکی از آن ها هستید، برای راه اندازی یک سایت باید نکاتی را رعایت کنید. در این مقاله قصد داریم مراحل راه اندازی یک سایت اینترنتی را بهتون توضیح بدهیم. تا شما هم خیلی راحت با کمترین هزینه بتوانید وب سایت خود را راه اندازی کنید.
در دنیای واقعی با استوانهای سروکار داریم که هر کسی که در مورد شما چیزی میشنود وارد قیف بازاریابی (Marketing Funnel) میشود و به خرید می پردازد. البته در دنیای واقعی همیشه چنین اتفاقی رخ نمی دهد. ایده استفاده از قیف بازاریابی یا (Marketing Funnel) این است که حجم وسیعی از مشتریان احتمالی وارد آن می شود و رفته رفته حجم آنها کوچک تر میشود.
در این مقاله با صفر تا صد بازاریابی محتوا آشنا خواهیم شد و میآموزید که چگونه از این طریق تحول اعظیمی در کسب کارتان رخ بدهید، پس با ما همراه شوید تا قله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنیم